OMRÅDET

Veibeskrivelse

Slik kommer du hit

GÅ ELLER SYKLE

Fra Meny Søndersrød ca 5 min på sykkel og 20 min gange. Følg Helgeroaveien 302 langs gang og sykkelsti til du kommer til skilt ned til Brunlanes coverband festival her følger du grusveien ca 250 meter før du er på festivalområdet, det er sykkelparkering på området (parkering på eget ansvar)

Fra Bakeren i Nevlunghavn (Nevlunghavn bakeri og Conditori) ca 5 min på sykkel ca 18 min gange. Følg veien langs Omrestranda (grusvei) til du kommer til festivalområdet, det vil være skilt underveis. det er sykkelparkering på området (parkering på eget ansvar)

MED BIL

Fra Larvik ca 20 minutter Følg Brunlanesveien 302 til du kommer til krysset ved Meny Søndersrød. Ta herfra av til Venstre forbi Meny Søndersrød og fortsett ca 500 meter. Her vil det komme tydelige skilt til hvor du skal ta av. Vi har en parkering ca 250 meter unna festivalområdet hvor du kan parkere bil gratis. Hvis du skal slippe av passasjerer kan du kjøre videre nedover til du kommer til et drop off point hvor du kan slippe av passasjerer, snu og kjøre tilbake samme vei.

Fra Stavern ca 15 minutter Følg Helgeroaveien 301 ut mot Helgeroa, når du begynner å nærme deg Helgeroa vil det komme tydelige skilt til hvor du skal ta av. Vi har en parkering ca 250 meter unna festivalområdet hvor du kan parkere bil gratis. Hvis du skal slippe av passasjerer kan du kjøre videre nedover til du kommer til et drop off point hvor du kan slippe av passasjerer, snu og kjøre tilbake samme vei.

Oversiktskart

SPONSORER

Brunlanes coverband festival er stolte og takknemlige for alle våre støttespillere og sponsorer som gjør festivalen vår mulig. Med støtte og entusiasme fra bedrifter og nærmiljøet skaper vi sammen denne festivalen. Vi ser alltid etter flere som ønsker å ta del i felleskapet, og som vil være med oss å ta Brunlanes coverband festival til nye høyder. Ønsker du mer info om oss, ta gjerne kontakt.